Ett öga som rinner.

Jag har förundrats ett tag nu över när mitt öga ska sluta rinna. Det har runnit vatten ur det hela dagen, och det roliga är att det bara är ena ögat. That is sick man. Sen kom jag fram till nyligen att det kanske beror på att det ämne som vi människor har mest av i våra kroppar är vatten. Hade jag lyssnat bättre eller kanske fått för mig att öppna en bok på mina biologilektioner så hade jag nog kommit på det ännu snabbare.

Visst finns det ingen gräns på hur mycket choklad man kan äta under en dag, inräknat eftermiddag och kväll också? Jag har inte ätit någon mddag än, klockan är nio men dock har jag lyckats få i mig sjuka mängder just choklad. Har även druckit ett glas med vitamin C, en kopp jordgubbste och ett glas med ämnen som vi kvinnor tydligen saknar, (som vitamin C fast just för kvinnor, med järn osv).

Just nu skakar jag på mitt ben för jag är så sjukt uttråkad. Jag har pratat i telefon med flera stycken idag och även mamma och pappa kom faktiskt förbi en kort sväng. De kom fram till att det är sjukt kallt i vår lägenhet. Well, tell me something I don't know.
Jag säger bara, jävla tur att Sex and the City finns! Finns det någon på jorden jag skulle kunna säga högt till att jag älskar den så är det rackarn som uppfunnit denna serie! I love yooou.

Kommentarer
Postat av: Marko

Arijančo, ring din hyresvärd om värmen. Hur kallt är det hos er? 18 grader eller? Ett tips som jag gjorde i Syndbyberg var o sätta på ugnen på full värme, öppnade den samt att alla plattor var på också på max;) Det funkade också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback