danas sam ok.

Nu kommer ett mindre genomtänkt inlägg här.  Sitter själv hemma hos mig och Anisa på Dalkaren och dricker vin, röker och lyssnar på Dino Merlin. Jag sitter och väntar på resten av tjejerna som har krångel med håret eller något liknande. Jag har redan fixat mig och om jag personligen får säga så, så är jag grymt het ikväll! Jag älskar mina nya shorts som jag köpte i lördags, som är röda och blommiga och med hög midja. Som de där gamla bikinisen som fanns på typ sextiotalet. Alla vet att dessa shorts är väldigt jag. Livet just nu är helt super. Jag tycker det är jävligt trist att min sambo Anisa ska åka ner till Bosnien i två månader och att jag kommer vara helt själv. Eller inte helt själv, har ju bästa Moa, bästa syster och några till som jag inte räknar upp nu. För cirka ett år sedan gillade jag inte Norrköping, trivdes inte alls och ville bara bort bort bort. Nu kommer jag stanna här och plugga. Så kan det gå när man hittar fina vänner. Ska t.o.m stanna över hela sommaren nu och jobbar på transcom. Det kommer bli mycket pengar och mycket njutning efter mycket slit. Gud vad längesen det var jag drack vitt vin med sprite, det är fan gott! Hoppas inte flaskan går åt innan de hinner komma bara.. höhö. Imorgon ska jag btw göra min andra mycket efterlängtade tatuering. Jag ska måla lite mer nu på min högra fot. Det kommer bli så fiiijjjnt. Uh nu lyssnar jag på Turkiets låt till Eurovision det här året. Naajs one. Jag gillar den där balkan girls wanna party eller hur den nu går. Den är fjantig jag vet men jag gillar rytmen. Nae dags för en till ciggeluring. Love ya



Gonna miss you Guzo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Arijnacu, kombo, inte sambo;) Ni är kombos:)

2009-05-21 @ 12:32:19
Postat av: Marko

Arijnacu, kombo, inte sambo;) Ni är kombos:)

Postat av: bemis

va söta ni är

2009-05-23 @ 01:18:12
Postat av: Moa

Du var skithet i shortsen :)

Jag känner precis som du, trivdes inte alls i norrköping förut, men nu har man ju träffat guldkorn som du tex!

Om du jobbar på otten ikväll så vill jag se tattoon :D

2009-05-23 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback