Magsjuka som förstör allting.

Ni har säkert redan hört det, vissa kanske inte. Men jag fick magsjuka typ en dag innan jag skulle åka på min efterlängtade Europa trip och det kändes självklart skit. Jag har dessutom nu i efterhand märkt att jag har rasat i vikt ganska tydligt och skulle förresten uppskatta att det inte kommenteras av er vid nästa möte, jag vet. Det var också tråkigt med tanke på att det inte bara var jag som drabbades. Anisa skulle ju faktiskt åka med mig till Budapest och det kändes riktigt svårt att svika hela allt vi hade byggt upp om våran helg i Budapest. Jag har försökt göra det bästa av situationen nu i alla fall och accepterat läget. Idag mår jag mycket bättre och har insett varför allt detta skedde och är nästan lite tacksam. Jag tror helt enkelt att det var ödet som styrde det hela och att det inte var meningen att vi skulle åka. Det är inte bara för att förenkla saker som man tror på ödet, eller lite kanske, men mest för att det är den mest logiska förklaringen till verkligheten jag kommer på. Mer än att tro på någon religion eller gud. Även om jag fullkomligt respekterar sådant också. But do not forget that love is still my religion, at least number one. Jag vill också ägna detta inlägget till alla er underbara vänner. Det är i såna här dagar man märker vilka som finns där för att stötta en och bry sig. Inte för att detta var någon tragedi, men i alla fall lite av en katastrof.
I love you all very very mucho.

don't blame it sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good times, blame it on the boogie

Kommentarer
Postat av: Bemis

hihi du är så bra bara! hajd dodji da geldas sa nama melodifestivalen :)

2009-03-14 @ 19:29:25
Postat av: Anonym

VA? jag trodde du hade åkt redan, tänkte höra om en fika i veckan men kom på att du var borta. :/ Det måste synskheten i mig för jag har tänkt flera gånger hur det var med dig om det gick bra med flyget och så, helt sjukt. och så var du ju sjuk. :/ Ill call you mañana. :)

2009-03-15 @ 17:19:15
Postat av: Marko

Klart man vet det;)



Hur mår du nu Arijancu?

Postat av: Marko

Jo det gör jag. Han är ju det så...

2009-04-07 @ 10:11:25
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: apple

blogga. i want to know whats happening in you life. :)

2009-04-15 @ 13:59:37
Postat av: Marko

Ja han är en skum jävla kille alltså.

Men att du ska bo i lägenheten gör ju inte saken bättre. Folk kan ju komma och rycka i dörren där också. Så lås.



Min han var så där haha. Och jag var inte halvvaken..sjukt...

2009-04-21 @ 11:50:08
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Marko

Klart jag gör.

Vi väntar bara att ni kvinnor har gått o lagt er. Sen är det jag och Emir för hela slanten...

2009-04-24 @ 15:33:58
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: flushy

hha, i will be there. ;) då blir det cruising för hela slanten.

2009-04-25 @ 08:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback