Ett inlägg till Markane.

Nummer ett, sluta klaga på mig. Nä skojjar bara, jag vet att jag borde uppdatera oftare.
Idag har jag varit och försökt fixa mitt leg, kommer krävas lite mer av min familj för att fixa detta. Någon släkting måste nämligen identifiera mig för det räckte ej med Moa. Men hon duger till mycket annat som vän! Så glad att hon finns här, hade haft så jävla tråkigt annars. Snart börjar jag jobba. Har varit på stan och köpt en gul handväska på rean. Hittade inte så mycket mer roligt. Träffade Erik med tungpiercing och pratade lite. Berättade att ikväll ska jag ut och det ser jag fram emot väldigt mycket. Måste bara nämna min vecka hur den har börjat, hade ont i huvudet efter jobbet i lördags, fick världens mensvärk i söndags, ont i nacken måndag och ryggen på tisdagen. Kan det på nåt sätt bli krångligare? Idag mår jag i alla fall rätt så bra.
Åh juste, åker till Umeå den 9e till 12e, fatta att jag har Fyra dagar ledigt i sträck, helt ledigt! Weho.

Hoppas det var kul att läsa Markane, nu måste jag gå. Tar med pizza till lunch hihihi. Skriver mer så fort jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Marko

Haha vad rolig du är.

Fan vad sjuka dom är på migritaionsverket alltså. Ska fan ta och spöa dom.

Postat av: Marko

Han är större än Elvis;)

Thåström var kung som vanligt:)



Jo jag vet haha. Fast du sa att det var en bosnisk låt, vilket inte stämmer

2009-07-04 @ 18:44:12
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Marko

Jag dömmer folk som dansar till musik som dom i själva verket inte tycker om. För mig är det ologiskt. Sen att jag hatar sån musik och ser lite ner på folk som lyssnar på sådant är en annan sak. Det är själlös musik, du kan göra en sådan låt på datorn på några minuter. Det är det jag hatar, det ligger ingen själ bakom skiten.

2009-07-04 @ 18:52:24
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Marko

Jag kan visst kalla det för själlös musik eftersom det är just det. Man sitter och klistrar ihop några beats från en låt som man gör om och sen är det klart. På bara några minuter, ligger inte någon som helst tanke och arbete i musiken. Sen att det finns folk som gillar sån musik är en helt annan sak. Det är upp till var och en. Det är inte DJ Tiesto som säljer ut 50000 biljeter på några minuter, det är U2, Iron Maiden, The Rolling Stones osv;)

2009-07-05 @ 13:49:12
URL: http://joker.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-07-05 @ 16:41:46
Postat av: Marko

Majoriteten gillar alls sån här musik. Som jag skrev tidigare: Det är inte DJ Tiesto som säljer ut 50000 biljeter på några minuter, det är U2, Iron Maiden, The Rolling Stones osv;) Arijana mitt inlägg handlar om att jag inte förstår på mig folk som dansar till musik som inte dom gillar, oavsett ifall det är punk eller techno. Och det gör inte du tror jag. skulle gärna vilja se dig gå på en deathmetal klubb och dansa till det och ha kul.

2009-07-05 @ 16:48:26
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Moa

Hallå jag vill också ha inlägg tillägnat mig ;) nejdå skoja bara :) måste säga att jag är sjukt impad av dig, du jobbar och jobbar och klagar aldrig. du är så sjukt värd dina lediga dagar i umeå och jag hoppas det blir grymt kul :)

2009-07-08 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback