Pump it up.

You've got to pump it up!  Idag var jag full av energi, mest för att jag hade sovit till tre på eftermiddagen men också för att det börjar bli ljusare ute nu. Jag märkte att när jag gick till jobbet vid fem så var det fortfarande ljust, det var det inte för någon vecka sedan. Jag har även haft en helt sjukt bra helg med utgång och boende hela helgen hos min älskling Anisa. Vi hade så jävla kul på Otten i fredags och Nina följde också med oss. Shakade som fan, det var länge sedan. Det blir ju inte riktigt lika ofta nu för mig när jag jobbar helger, back in the old days var det verkligen every weekend alltså. I och för sig jobbar jag på uteställen också, men jag blir ändå aldrig less på att gå ut dit och dansa när jag väl är ledig. Även om det kan vara sjukt skönt att byta miljö och stad ibland. Hursomhelst degade vi bara hela lördagen i Danijels säng och kollade på två filmer i rad, bl.a. Blow med Johnny Depp. Shit vilken bra film. Jag grät jävligt mycket och länge efter den. Den är lite som den bosniska filmen "Tesko je biti dobar/Det är svårt att vara en god människa". Det är samma syfte även om Blow hade lite mer karaktär, kvalité och djup. Sedan på kvällen gick vi på inflyttningsfest vilket var helt okej trevligt. Sedan käkade vi varsin halva pizza och jag gick till jobbet medan Anisa pluggade. Söndag blev det Donken och sedan jobb. Vi tyckte att vi var nyttiga förra helgen med bönor så vi fick äta bara skräpmat nu hihi. Sen drog jag hem. Så om ni undrar vart jag håller hus på helgerna nu så är det hos Anisa, min weekend lover.
Juste får inte förömma att meddela att vi har bokat biljetterna nu och sticker till Budapest den 12e mars och sedan åker jag vidare till Rumänien med buss efter den 14e och vidare väntas att se...



Arijana & Nina

Kommentarer
Postat av: Belma

jeli ti to imas snelugg?

2009-02-17 @ 07:27:45
Postat av: Marko

japp jag har fixat till en mustasch;)



ja det är en väldigt bra artikel faktiskt:)

Postat av: rebecka

jag fastnade för de bruna tillslut, hade ju ett par liknande svarta ås :P de kostade bara 299 så det var faktiskt ett bra pris:) Ja då ska jag ta och se den,..på jobbet märker man ju när alla filmer kommer in, men man hinner ju inte se allt..men nu ska jag se den..jag litar på dig nu om en bra film, haha ;) hur går jobbet företsen?

2009-02-17 @ 14:35:04
URL: http://rebeckalundin.blogg.se/
Postat av: Moa

Det är sjukt mkt roligare att gå ut när man inte gör det varje helg :) Hoppas ni hade kul i fredags! Ses vi på Otten nåt i helgen? jobbar tors fre lör!

2009-02-17 @ 20:59:19
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback