Morena.

Sitter och lyssnar på lite reggaeton på youtube för all min reggaeton har jag utbränd på skivor men det mesta var väl kvar på min gamla dator när den kraschade. Jävligt trist, för just de bästa låtarna kommer jag inte riktigt ihåg namnen på exakt. Wisin & Yandel vet jag i alla fall vem de är. Igår satt jag på en undersökning på jobbet om radiostationer och då fick vi spela upp olika låtar för våra kunder så att de kunde bedöma om de tyckte om den eller inte. Det var riktigt skönt, man slapp prata överdrivet mycket och fick tvärtom sitta och lyssna på musik. Men jag är riktigt less på det här jobbet som telefonintervjuare måste jag erkänna. Men i dagens lågkonjunktur ska man väl vara tacksam för att man ens har något jobb, hur dåligt det än må vara och deprimerande. Jag tänker bara såhär: Om två veckor åker vi till Budapest! Efter Rumänien ska jag fan satsa riktigt hårt och åka iväg någonstans helt själv. Jag tror att jag behöver det. Bara få träffa helt främmande människor och leva lite farligt. Dessutom längtar jag sjukt mycket till sommaren, mitt Bosnien och Kroatien. Snackar just nu med en kompis och fan så kul vi ska ha. Jag ska vara brun och glad.
Idag övningskörde jag på körskolan för första gången förresten och det var sjukt roligt. Jag körde en audi och fick bara motorstopp en endaste gång, dessutom fick min lärare också det så det kändes mindre pinsamt då. Jag har haft en underbar helg också kanske man ska nämna. Fick för mig att gå ut i torsdags vilket visade sig vara en av de mer lyckade utekvällarna på sista tiden, hade riktigt jävla kul med Nina. Kom hem ganska mycket väldigt rak, råkade dricka mer än jag trodde men jag kom i alla fall ihåg att dricka mina bakis tabletter. (tack josse, nina och sam för att ni tänker på mig i längden och känner mig för bra). De kommer till nytta for the way! Jag låg däckad i dubbelsängen själv och telefonen ringde typ 3 gånger på morgonen. Tror ni jag var glad då eller? Mitt huvud sprängdes typ kändes det som. Men jag njöt i alla fall på natten med fyllekäk och grejer. Satt och log för mig själv minns jag också att jag gjorde. Slog mig säker några gånger också utan att jag kände det. Det brukar bli så. Sen jobbade jag i och för sig fredag och lördag men det var också väldigt väldigt roligt faktiskt! Blev en sväng på Harrys och en på Palace.
Nu ska ni få se på mig och min söta storasyster när vi var små.


Jana saknaj Bema!

Kommentarer
Postat av: Marko

Haha kolla vad sött ni står med era fötter, båda era vänster fot går in;)



Ja tjejer ska inte ha något med film o göra. Skitfilmer gör ni, Lost In Translation:P

Postat av: Moa

Jag dör vad söta ni var! Eller ja ÄR också hehe :)

2009-02-24 @ 14:26:08
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Bema

Bema saknaj janis

2009-02-24 @ 17:49:45
Postat av: Marko

Det är så cp´t ser ut.

Nej jag förstår inte vad som är det så kul att kolla på henne...

2009-02-24 @ 23:47:48
URL: http://jokerm.blogg.se/
Postat av: Marko

Ju mindre folk tittar på henne dessto före blir hon av med sin popularitet...

2009-02-25 @ 11:58:32
URL: http://jokerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback