Person och klass.

Nu har det gått ännu en vecka med jobb och slit, men pengarna rullar in och min värld med drömmar öppnar sig. För med pengar i fickan löser sig allt, that's just the way it works. På fredag var jag äntligen ledig och gick i min underbara ensamhet på stan tills jag blev spankad av folk i gallerior. Slösade lite pengar och sedan var det personalfest apropå jobbet som ger en cash. Vi hängde på Black Horn och bartendern blev arg för att jag inte ville lyssna på hårdrocksmusik och taffsade på hennes dyra dj utrustning. Sen fick vi i alla fall som vi ville och vi fick gratis vin och kycklingspett. Det skvättes och Josefin luktade tomat. Sen var vi påväg mot Moa till förfest och hon halkade apropå det, det var kul. Förlåt.Hemma hos henne dansades det, skreks, shottades äckliga shotts, upptäcktes att man älskade samma författare och massor med mys. Taxi nästa och mot Otten. Röjjjjaa. Lördagen sov jag mest, men lite hann jag också umgås med kära föräldrar som man ibland tar för givet men inte borde. Så den tiden uppskattades. Senare var det dags för Europa älskade ex-klass att dricka bärs tillsammans. Det var så mycket nostalgi över minnena som vällde över mig medan Samlag försökte disturb my foodconsuming och sparkade bort min sallad från min gaffel. Fyy.
Vi kommer nog hålla ihop och någon gång ses någonstans i Europa som Maria sa, vår kära lärare.

Although you think I cope,
my head is filled with hope...
of some place other than here.

Although you think I smile,
inside all the while...
I'm wondering about my destiny.

I'm thinking about,
all the things,
I'd like to do in my life.

I'm a dreamer,
a distant dreamer,
dreaming for hope, from today.

Even when you see me frown,
my heart won't let me down,
because I know there's better things to come (Woah Yeah).

And when life gets tough,
I feel I've had enough,
I hold on to a distant star..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback