En helg i mina dagliga rutiner.

Nu har datorn varit på psykisk behandling och fått ett virusprogram, därför är också allt mitt borta. Men det gör ingenting, det var nyttigt det också. Jag har istället laddat hem duffys nya album rockferry och njuter för fullt. Varenda låt förtjänar att verkligen avnjutas. Nu känns det som att mina rutiner har börjat, men det är skönt att veta att det hela tiden händer något. Förut blev man så lat av att inte göra något att man glömde allt och knappt orkade ta tag i något istället.
Danijela och Belma hälsade på från linkan, vi tittade på filmer, snackade bajs och vi gick lite på stan. Juste Belma körde bil i snabbare fart också. Ola la. Jag jobbade även fredag men sedan var jag med min avslappnade och relaxade till max. Vi degade i soffan, dansade, eller förresten han dansade och jag flöt mest bara på för jag var helt död i kroppen, jag rökte upp många cigg för att jag behövde det och slutligen gick vi en promenad runt strömmen. Det var mörkt på ena sidan men det var mysigt uppe i träden. Vi hittade även en grotta, och stampade lite i golvet för att upptäcka att det ekade och då hörde vi helt plötsligt ett manligt högt stön "arrhhhh". Ojoj shit sov gott.. sa vi när vi såg något svart som rörde sig. Fan vad mitt hjärta stannade där som aldrig förr. Vi kom hem i gott skicka i alla fall och på natten fick jag min mens. Johhho vad jag dog. Ipren fick det bli och sedan stark sömn. Upp och jobba igen klockan nio efter cirka tre timmars sömn. Jobba jobba och mmm gå käka pizza med tamara. För att sedan sluta jobba kl 14.00 och upptäcka att mamma också har bakat massa pizza. Så jag ville slutligen spy av all pizza. Ne jag gillade läget. Jag trodde att jag skulle gå till sängs direkt men icket sa nicke. Så slutligen efter att jag hade i alla försökt fixa mitt nya bankkonto och lite annat så gick jag och la mig vid fem. Stängde av mobilen och gick direkt till förfesten klockan 20 när jag vaknat. Där var en glad Annika och en Jens som har för vana att duscha mig på förfester och förstöra mitt smink och krulla till mitt hår. Jag lyckades bli puts väck som tres sa och sedan blev det till otten. Där gick vi förbi kön som sträckte sig till gatan och gick förbi bara. Brick and lace spelade men sög för att de bara lirade kanske fyra fem låtar. Kul tjejer. Not.
Men vi hade jävligt roligt i alla fall, som vanligt.
Och en ledig söndag har varit skönare än på länge.
Nu ska jag gå sova snart.
I am a distant dreamer.


Kommentarer
Postat av: Belma

Jedva cekam sljedece ljeto :)

2008-09-08 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback