2sept 2008

Idag hade jag plötsligt något på benen efter klockan tre. Ojdå jag hade visst tatuerat mig! Ska jag vara helt ärlig så visst, det stack till ibland. Men 99% av känslan var att det kittlades. Jag var jävligt nära på att börja skratta flera gånger, hon måste ha träffat någon nerv eller något. Fast då kanske jag hade fått ryck istället?
Jag måste i alla fall få säga att jag inte var ett dugg nervös, jag klarade det helt själv och jag är verkligen så jävla mycket mer än nöjd med min tatuering. Jag har velat göra det här i flera år men har väntat och nu så. Nu har jag den där. I och för sig har jag inte funderat just på den här bilden så länge utan den var ganska spontan. Men så som jag känner mig själv brukar jag inte ångra saker jag gjort. Jag kan nog lära mig att leva med en tatuering, så som jag har lärt mig leva med min lite breda näsa.
"Never regret anything that made you smile."



  



Jag har även varit flitig och gjort lite fotoalbum, eller klistrat in bilder och satt in bilder snarare. Det är så kul att ha, så att man kan sitta senare i sina dagar och titta på de fina minnen. Jag hann också fika med min vän the flusher, och jag blev så glad för hon föreslog faktiskt själv att vi ska festa på våra födelsedagar. Jag längtar redan fastän det är mer än en månad kvar. Sen så har hon fått ett jobb också, det är vi glada för. Våra namn finns förresten fylle inskrivna på en vägg i en toallett i Spanien. Visst är livet underbart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback