only this moment.

Idag vaknade jag i sprudlande glädje, för jag var full av energi. Jag stressade iväg hem för att duscha och byta kläder för att sedan gå till fräcka med Josse och käka en stor potatis med cirka tio bitar kyckling för 65 spänn. Det var gott, men det var inte direkt någon kebab som dessutom hade kostat mig mindre. Jag vet att jag låter snål, men det är jag verkligen inte. Tycker bara att jämförelser är kul. hihi. På kvällen blev det jobb och vi blev hemskickade cirka en timme innan passet slutade för att systemet la av. Yeees.
Nu har jag nästan bestämt mig för att hyra en lokal på min födelsedag och ha en fest. Har kollat upp lokalen nu och ja alltså egentligen ska jag väl bara skriva på kontraktet och få nycklarna. Så de så. Också är det så att jag denna gång inte tänker bjuda någon som ska knulla i min systers rum, käka chokladtårta i mitt badrum, bli så packad så jag lämnar en gyllene dildo på köksbordet så mamma och pappa kan få sig en ordentlig titt på morgonen (eller förresten jo, för denna gång ska inte de få tillträde hö hö), eller någon som tar sönder massa glas utan att berätta det för mig. Bara så ni vet i förväg liksom.
Åh nu har jag tittat på massa Ugly Betty avsnitt, den bruden är så skön! Gillar hennes viljestyrka, avundsjuk!

Only this moment
Holds us together
Close to perfection
Nothing else out there
No one to guide us
Lost in our senses
Deep down inside I know our love will die


Royksopp - Only This Moment, best song right now!

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHA VILKEN IDIOT KÄKAR I BADRUMMET hahaha.. maki eller hahaha

Postat av: hehehehhe

ingen hade sex i din syrras rum hehe :)

2008-10-05 @ 04:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback