Höstlov hela tiden.

Förutom när man har utbildning, som idag då. Idag var vi på Harrys där jag var i fredags också. Vi körde lite test igen och idag klarade jag faktiskt otroligt nog blandingen också. Jag måste bara träna mer på att lägga ut allting jag testas på snyggare nu, eftersom jag klarat tiden. På söndag har vi det stora provet. Klarar vi det får vi gå ut och jobba, klarar vi det inte får vi testas tills vi klarar det. Men jag har siktena inne på ett mvg, som man nog inte kan få. Men i alla fall. Det ska bli en kul grej liksom att se om man kan så pass mycket. Men innan det ska jag faktiskt få komma ut och köra lite på riktigt, jag ska nämligen sitta på Otten på fredag med Emma och det ser jag fram emot. Hon är en skön tjej och jag ska äntligen få testa på riktig vara. Yeho. Fan vad läskit om någon utklädd haloweenare skulle komma fram till mig och spela haha. Sjukt jag tänker.
Nu ska jag kika lite mer på rapporten, som vi ska skriva varje gång vi slutar ett pass. Tuffa grejer.
Och en bild från måndagens festligheter.


Kommentarer
Postat av: Amra

tja arijana! såg din kommentar nu, klart det inte varlugnt med hatet i BL, ingen av oss hade varit här nu, menade mer att det är lugnt idag jämfört med förut och att det går att vara relativt säker om du förstår hu rjag menar? vad har du för planer nu då? själv ska jag till holland till killen över nyår, kram

Postat av: beatrice

lycka till med croupier jobbet =)

2008-11-03 @ 16:10:57
URL: http://beatrixxx.blogg.se/
Postat av: rebecka

hur går det för dig med jobbet å allt? funkar det bra? såg att din födelsedagsfest blev lyckad, vad kuul och så snygg du är i dina brills, veeery nice!

2008-11-06 @ 23:09:35
URL: http://rebeckalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback