jag har fått jobb!

Nu kan jag äntligen säga det, jag fick jobbet! För kanske två veckor sedan bara sökte jag ett jobb som croupier, alltså en sådan där som sitter bakom spelbord och leder spelet. Vet inte hur jag ska förklara bättre. Sen fick jag gå på intervju, min bästa bästa brud moa rekommenderade mig och vips fick jag jobbet. Fick dock ett mail först om att jag inte fått det men det visade sig vara fel för hon ringde mig lite senare och sa motsatse. Fatta glad jag blev då? Shit pomfrit. Jag kan nog inte ens beskriva min glädje för er. Jag är så förbannat glad. Nu ska jag påbörja utbildningen på torsdag och sedan får vi se hur lång tid den tar. Ser riktigt fram emot att lära mig allting. hihi.
Dessutom har jag faktiskt trots all bakfylla haft en riktigt kul helg också. Tjejförfesten i fredags klådde ju de flesta förfesterna på länge, riktigt kul hade vi. Laddar upp lite bilder nedan också sen. Efter det blev det otten såklart och jag stod tydligen på scenen och imiterade pussycat dolls till deras nya låt grow up. Ja, jag shakade brösten och putade med de och allt vad jag gjorde för att se ut precis som de också. Känns riktigt pinsamt att få veta, hade helst bara gjort det utan att bli påmind haha. Men ibland läcker minnet och andras åsikter. Tur bara att det inte finns några för mig kända filmer på det bara. Sedan så skulle jag och moa sumobrottas men hon fastnade i dräkten haha så det gick ju inte. Det var kul moa, förlåt. För ombytets skull gick jag med på att hångla med någon också, fick höra senare att han var snygg också så det var ju i alla fall något positivt. Blev en bigmac medan man blev smekt på låret och sedan taxi hem.
Lördagen fyllde min bästa Josefin Stalin Spolarn Andersson år och hon hade personalfest som jag fick följa med på. Det var riktigt trevligt och skojjigt. Dock försvann alla konstigt nog sedan utan att säga hejdå, lite tråkigt. Sedan skulle vi till oleary's men det verkade dött så vi gick till otten. Dansade av oss och drog hem. Sedan jobbade jag söndag.
Nu ska jag fara och handla, bränna skivor och fixa allt annat som behöver fixas innan jag ska ha min stora fest på lördag. Det ska bli så jävla kul, speciellt nu när jag har både nytt jobb och en födelsedag att fira. Nu känner jag mig på topp igen.































tack moi, love ya girl!


Kommentarer
Postat av: bina

GRATTIS SNYGGING :D va kul =)

Håller med alltså den där förfesten/utekvällen var fan kloockren :D <3

2008-10-22 @ 13:54:46
Postat av: beatrice

haha låter som om du har haft roligt iaf =)

Grattis till jobbet, kommer nog att passa dig!! :D

Postat av: Anonym

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-22 @ 22:00:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: beatrice

Sv: haha allt ovanför hallandsåsen är norrland för oss skåningar ;)

nej jag har inte häst men min kompis har =)

2008-10-23 @ 08:56:39
URL: http://beatrixxx.blogg.se/
Postat av: schtalinn

2000-talet har kommit till mig också nu: yabloki.blogg.se

2008-10-23 @ 11:54:51
Postat av: Moa

Hehe jo den där förkartongen (minns du nu vad det betydde? ;) kommer att gå till historien, sheet vad kul vi hade :D

Btw, fásen vad vi har att fira på lördag!

2008-10-23 @ 13:26:30
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: rebecka

GRATTIS VÄNNEN!!!

2008-10-23 @ 20:06:36
URL: http://rebeckalundin.blogg.se/
Postat av: william

party

2008-10-23 @ 20:49:28
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback