Mycket bra nyheter.

Först måste jag bara nämna att jag mår så jävla illa av maten vi käkade ikväll. Vi var några från jobbet som hade kursavslutning och käkade kinamat, det var fruktansvärt gott men fan jag tror jag åt för mycket på en gång. Friterade räkor är ju inte direkt det mest fettsnåla man kan äta. Och så ris på det, lite kolhydrater. Sen så ska jag verkligen ta tag i det här med körkortet nu. Jag har varit alldeles för lat men nu märker jag hur mycket man behöver det och hur skönt det skulle vara att åka i en egen bil hem från jobbet, så man slapp tänka ut i förväg hur man ska ta sig hem.
Sen så ville jag nämna att jag idag tittade på resor till Rumänien med min vän Arezoo på msn. Vi hittade ett mycket billigt alternativ i mars, känns sjukt värt att flyget dessutom går från Skavsta flygplats så jag slipper åka till Stockholm. Jag ska flyga till Budapest och då kom jag på att då kan Arezoo också åka in dit så kan vi först shoppa lite och festa i Ungern en dag eller så och sedan åka till henne i Cluj Napoga (något sådant), där hon pluggar och lever livet. Jag ser så jävla fram emot denna resa, det ska bli sjukt roligt bara att se de två länderna. Lär ha mycket att titta på då jag ska åka buss från Ungern till Rumänien. Yeho. Och innan det så känns det nästan som att jag reser iväg fast det egentligen blir Tres och Sarah som får åka hit till mig den 28e nov. Jag längtar extremt mycket tills de kommer också och förgyller min tillvaro lite då jag dessutom tog ledigt hela den helgen. Sååå vi ska ut och festa och leva livet vi med.
Bara för det kommer här en bild på de tre och dessutom resten av vårat gäng för cirka ett år sedan tror jag.


Kommentarer
Postat av: belmis

varför skriver du inte i bloggen för?haha

2008-11-19 @ 17:17:49
Postat av: rebecka

Jag saknar dig också massor! Du verkar ju ha lyckats centrera bloggen men jag vet faktiskt inte hur man gör. jag hade en sån grundmall då bloggen var centrerad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback