Mina körtalanger.

Min dag började faktiskt rätt tidigt idag, klockan 12.00 gick jag upp nämligen. Har ju vant mig vid allt som har med natten att göra nu och vara vaken då, så jag sover hela dagarna typ. Jag gick i alla fall upp för att jag hade en sådan motivation till att övningsköra. Nu när jag har ett nattligt jobb känner jag att jag kommer ha stor nytta av det och jag måste ju ändå få det överstökat. Sist jag körde gick det ju inte så bra, det gick bara..hackigt. Det är det bästa ordet för att beskriva den körningen. Men idag hackade det inte till en enda gång och pappa sa faktiskt att jag har talang för att köra. Det betyder väldigt mycket för mig att han sa så. Nu känner jag mig ännu mer peppad att lära mig mer. Skulle det bara handla om det praktiska skulle jag inte alls tycka att det vore jobbigt att ta körkort men det är just det där med att jag måste sätta mig och läsa igenom hela den där jävla körkortsboken också. Det är en tyngd i sig kan man säga. Jag hatar att sitta och läsa något jag måste läsa, det funkar ingenstans för mig. Jag kan knappt orka mig igenom en frivillig bok. Jag är en praktisk människa and that is it. Fast med lite vilja kan jag nog klara det. Jag måste. Jag körde förresten även runt i cirklar när jag hade växlat in till backen, det var förbannat kul! haha, jag hade kunnat hålla på i evigheter alltså. Men jag såg på pappas min att han var nervös, med tanke på hur fint det gick senast när min fot fastnade för hårt för gasen och vi höll på att fara åt helvete haha så han fick dra i handbromsen. Hemskheter. Sedan hann jag även med en mysfika på Skafferiet med Bella och Tami. Det var trevligt. Vi hade väldigt många varierande samtalsämnen att diskutera idag. Det blev till och med lite för heta diskussioner ett tag så vi fick tysta ner oss haha för alla började titta. För ett tag sedan käkade jag hemmagjord kebab, med ett kilo egen vitlökssås. Fyyyfaaan vad gott det var. Nu känner jag lukten även fast jag har borstat tänderna, jamie. 2 och en halv män är förresten en riktigt bra serie, de där grabbarna skulle jag kunna tänka mig att umgås dygnet runt med. Nu ska jag lyssna lite till på radio från Usa. Puss

Kommentarer
Postat av: Stalin

Thx för fikat häromdagen Ari. Det var nice att prata lite. :) det får vi ta och göra om. :)

2008-11-14 @ 08:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback