Min lediga lördag.

Igår gick som på räls, min första arbetsdag helt själv. Jag kände att jag hade kontroll hela kvällen och de flesta gäster var trevliga. Fanns även en kille som nästan bad om att få mitt nummer men icket det. Ofta jag skulle lämna ut det sådär. Just nu är jag bara så jävla peppad på att gå ut men det känns som att hela världen var ute igår. Det måste finnas någon som vill och orkar gå ut idag igen, kom igen folks. Jag vill inte sitta hemma mina lediga kväll i alla fall. Tanya Stephens kommer dessutom till Otten ikväll och hon verkar vara en fruktansvärt skön brud. Gonna dig dig dig her. Jag känner för att klä upp mig som fan av någon anledning. Fyndade dessutom lite plagg igår. Jag är rastlös som fan. Jag brukar inte vara i denna situationen, verkligen inte. Men det känns som att nu när jag börjar jobba kommer folk gå ut de dagarna men vara bakis de som jag är ledig. Då får väl jag och Moa ta tag i det och börja gå ut lilllördagar istället, right girl!?

ladddyy you know i can't erase you from my mind allalalallala... åh, i wanna dance!

Kommentarer
Postat av: Royal

Självklart är på att gå ut lill-lördagar :D Just nu är jag så desperat efter fest att jag skulle kunna gå ut närsom bara jag får lite sprit i mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback