liten uppdatering.

Hade lite fel kan jag tala om för er, för mitt stora prov sker nu på torsdag, de andra fick göra sitt i söndags så de är färdiga med allt och jobbar nu. Jag ska förhoppningvis sitta hela själv på Otten vid ett bord på fredag också. Har bara torsdagens utbildningsdag och den kvällens sista provpass att avklara på Harry's. Jag ser fram emot att få komma ut på banan på riktigt. Juste, måste ju säga att den kvällen jag satt med Emma på Otten gick allmänt finemang för mig. Det var trevliga gäster och jag skämde inte ut mig alldeles för mycket. Kom lite folk jag kände förbi och pratade vilket var trevligt. Kändes väldigt skumt att vara på Otten så jävla nykter bara. Det är inte det att jag måste ha alkohol utan mer att det verkligen var riktigt länge sedan så man har glömt känslan av att se på fulla människor och själv vara nykter. Det kommer inte finns mycket vett i detta inlägg för jag är trött. Tycker i alla fall att mitt nya jobb är så himla kul.
Har även hunnit med att käka kinesisk middag med familjen då mammsen fyllde år igår. Det var riktigt mysigt, har tjatat på de i år att vi ska ut och käka middag men har aldrig blivit av. Och nu säger de att de vill göra det varje månad. Yeeeho.
Imorgon måste jag gå upp kl halv tio för att de ska komma och byta lås, som ni vet försvann ju mina nycklar på min fest. Det kommer kosta cirka 1600 kr, så tack för den presenten vem du nu än var. Idiot.
Sen måste jag bara tvinga er alla att lyssna på denna underbara låt som jag länkar till. Den ger typ orgasm i sinnet, helt seriöst. Liksom en dusch kan göra, för den trollade bort dagens huvudvärk för mig i alla fall. Häärligt. Lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=IXXVmKMJvXA

Här är jag som croupier då.





Kommentarer
Postat av: Moa

woho då ses vi på Otten på fredag igen ju :D

Postat av: belma

ååh min syster har blivit stor haha

2008-11-05 @ 12:43:05
Postat av: bina

Orka att du inte tänker på upphovslagen och snor alla min bilder då :D HAHA <33

2008-11-05 @ 23:29:36
Postat av: Moa

Hellu baby såg att du skrivit på bloggen inlägget där jag skrev om den drogkvällen du vet. Ville bara säga att jag ALDRIG tänkte tanken på att du/ni inte "tog hand" om mig, du skrev flera sms och vad fan inte visste du hur det låg till, du tänkte väl bara att jag var full :) du ska ju inte behöva vara min nanny när vi är ute heller ;)

Bara så du vet, att jag aldrig tänkte så :)

2008-11-06 @ 00:37:56
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Marcelão

Vad jag kommer spela bort mina pengar nar jag kommer hem!!

2008-11-07 @ 20:59:22
Postat av: Lindha

Men shäääät! Låten är asbra! Helt rätt i hjärnorgasmen! =)

2008-12-22 @ 19:47:08
URL: http://minstingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback