Blev utgång till slut.

Jag, Tamara och Ninib bestämde oss till slut att dra till Deli, dricka lite och sedan gå till Otten. De hade bättre och högre musik på Deli vilket var lite segt. Jag gillar inte att när det är artister på Otten, som igår Tanya Stephens. Visst, hon var bra men måste de fortsätta spela dancehall och reggae hela kvällen då. Det blir segt i längden. Men jag kan säga att hon var kung, mumlade även något i hennes öra och kramade henne senare när hon kom ut på dansgolvet. Hon verkar så jävla jordnära jämfört med de flesta artisterna och hela hennes band verkade verkligen genomgoda allihopa. Det var kul att se, sen så var det många andra ute som var roliga att träffa. Det är bra för mig att arbeta helger, då uppskattar man de få gånger man går ut mycket mer verkligen. Hade galet kul ändå. Träffade lite gamla klasskamrater dessutom som påminde mig om studentkvällen på Palace, det var galet kul det också. Något mer speciellt än så blev det väl inte direkt.
Är det någon som vet vad den där nya partylåten move your body heter? För jag har letat igenom hela youtube och kan bara inte hitta den. Den kanske är för ny. Den är sjukt bra i alla fall.



Tam, Tanya Stephens, Ninib and me.

Kommentarer
Postat av: Royal

Ahh jag vet vilken du menar, spelas på otten va? Den är skitbra men vet inte vad den heter..

Postat av: Anonym

Sv: Ja, jag vet. I loved it =)

2008-11-10 @ 20:44:59
URL: http://missbiina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg också!

Förresten, om du vill ha gratis presentkort - gå då till den här länken. www.gratismode.se/?c=1245 Det funkar verkligen!

Ha det bra!

KramKram

2008-11-13 @ 16:28:10
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback