Big smile, but still not my day.

Ja var ska man börja liksom. Igår skulle jag till jobbet på Harry's och det hela började med att jag tittade i kylskåpet och blev rädd för att det inte fanns något käk kvar till mig. Men det fanns undangömt. Sedan skulle lilla jag duscha då och sedan skulle jag då trimma mitt könshår lite, otroligt nog så lyckas jag skära mig själv i min kära pussy. Om inte det är otroligt roligt så säg mig vad som är. Jag tror att mamma och pappa trodde att jag fick någon form av attack för jag kunde fan i mig inte sluta garva. Jag lyckades i alla fall till slut stoppa blodflödet och skulle ta på mig brallorna, men nej då är de kvar i smutstvätten. Mamma tvättar varje torsdag men just denna så bestämde hon sig för att skita i det. Så jag fick cykla i svarta shorts och grymt tunna strumpbyxor. Hade lite tur då det inte var så jävla kallt ändå. Men sen upptäckte jag även att min lampa till cykeln bestämde sig för att dö, och jag ville inte ha böter så jag fick cykla runt med tusen reflexer och en röd lysande sak på min ärm. Fan var roligt det var. Jag måste ändå sammanfatta det som en grymt rolig dag. Som jag sa till min vän jag skulle till innan jobbet, så länge det inte är något som förstör för mig i längden så kan jag skratta gott åt det. Dessutom så vände turen rejält på jobbet och jag hade en riktigt rolig kväll.
Hoppas ni andra också hade en bra fredag kväll och att ni har det bra ikväll.
För ikväll ska jag jobba på Otten :)

Kommentarer
Postat av: Royal

Haha du är så jävla rolig "lyckas jag skära mig själv i min kära pussy" hahah hoppas den fortfarande går att använda så att säga :D

Postat av: belma

shit jag hade ju dött om jag skar mig där :P

2008-11-17 @ 00:22:29
Postat av: bina

HAHAHAHAHA arijan, hur fan lyckas du ? :D

2008-11-18 @ 20:11:59
URL: http://missbiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback