Another week.

Nu har jag inte skrivit på ett tag för jag har inte orkat sitta vid datorn, så där får du svaret belmis din fis. Jag tillbringade nämligen hela måndagen och tisdagen med att sy en party playsuit. Och när jag har sytt det sista lilla idag så kommer den vara så jävla snygg och jag är så stolt över att jag orkade ta mig igenom allt. Låter som värsta hemska grejen och people det är det! Det är inte alltid kul att sy, men resultatet blir oftast bra och gör en grymt stolt. Onsdag var jag tillbaka på Hermelin och jobbade för nu har de fått nya projekt igen. Onsdag kväll hade jag det mysigt hos min ven och torsdag var det tillbaka till jobbet igen. Samma gällde fredagen. Så nu förstår nu vet ni vad jag har sysslat med. Det räckte heller inte med att jobba från ett till sju på eftermiddagen utan jag gick hem och sov i cirka en timme, såg ett avsnitt av Ugly Betty och begav mig sedan mot Harrys för att jobba igen. Men det visade sig vara väldigt värt då jag faktiskt vann mig själv en dejt. En kille frågade om han fick bjuda ut mig men då mumlade jag bara något men när han frågade om vi skulle spela om det tyckte jag det lät väldigt spännande. So we did and han vann. Så nu har jag en lapp liggandes här med ett nummer. Det här är nog bara början på alla ragg jag kommer få. Så nu sitter jag här en lördag och klockan är tre, jag vaknade ungefär nyss och nu tänkte jag springa och grabba mig lite frukost och titta lite till på Ugly Betty.

intoxication of a certain kind
i will admit that you suit my mind

Kommentarer
Postat av: Moa

Den där playsuiten vill jag gärna se snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback