Spanjorer i Sverige.

Jag föredrar att skriva i punktform.

  • Jag blev jätteglad när jag såg de allihopa, speciellt min Irene. Bästa spanjorskan! 
  • De fick en chock för att det var varmt i Sverige. Hade värsta kläderna med sig.
  •  Vi fick en godiskorg i present, som mamma la framför sig på bordet och inte kunde låta bli att äta upp det mesta när det låg framför näsan på henne hela tiden.
  • Andra dagen spelade vi paintboll och jag sprang rakt ut i fältet på sista matchen och blev ihjälskjuten ett antal gånger. Man fick ju bli det i sista. Men äsch, blåmärken är snyggt!
  • Fredag, lördag och även söndag tillbringades i folkparken med lite vin och gott men också lite volleyboll.
  • Lyckliga Arre (jag) och Josef skuttade runt på gräset och Arre halkade, gjorde spagat och spräckte byxorna vid mitt kön ungefär 15 centimeter brett hål blev det. To die for.
  • Dagtid på söndag var det picknick med alla familjer på Aborreberg, riktigt mysigt. 
  • Vi hann med att besöka Stockholm, där Carlose köpte ett plastsvärd som han hastigt drog ur sin ficka för att skrämma upp människor på Stockholms gator. Aldrig skrattat så hårt.
  • Fikade på Coffe House, på Fräcka Fröken med Tami och bada hann vi också med på 2 dagar.
  • Under tiden kom min grymma vän Josefin in på lumpen och ska bli stridsvagnsförare. Så coooolt.
  • Sista kvällen var det supkalas utanför och inne på Cuebar.
  • Tequila fick mig att tappa andan. Vi gick hem i regnet. Mys.
  • Gråta som fan när de ska åka och lova att vi ska ses igen.
  • Jag blev utsedd till bästa svensken. Yeah.
image248image249image250image251image252image253image254

Ten cuidado con la cigarra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback