Second party day.

Dega dega dega var det som gällde hela dagen, så himla skönt. Förutom när vi gick upp på morgonen för att kolla vad som händer i skolan. Där var det lite sorglig stämning efter gårdagen. Men det var inget som hindrade någon från att vid kvällen ta tag i en ny flaska. Många i klassen satt i vasaparken och förfestade, men jag var sen och kom några timmar senare när de redan var fulla och skulle dra till trädgården. Så jag och Josef gick till vår privata förfest och blev fulla, för att senare röra oss mot puben Wasa med Baila Chiki Chiki spelandes på vägen. Då och då stannade vi för en till klunk vin, jamie. När vi kommer dit är det alldeles för lång kö så vi följer efter några tjejer som ska till Sveaskeppet istället. Där var det trångt, men det var drrraaag på studenterna! Schlager låt på schlager låt, lite rock och avslutningsvis reggae. Men vår sista låt fick bli vår bästa låt I'm yours. Hell yeah! Och under kvällen var jag på stolar, högtalare och lite sådant. Åtminstone tills vakten tog mig i handen och ledde ner mig. Men han tyckte om oss ändå och hälsade oss välkomna nästa onsdag. Jag lyckades också snea till mitt örhänge eftersom jag tydligen försökte öppna toadörren när Sam pissade. Dock var han ändå påväg ut, fan då. Den hemliga personen som inte får nämnas hittade sitt ryska lamm. De var vildare än vilda alltså.
Allmänt hur förbannat rolig kväll som helst!

image262image263image264image265

P.s. Höjdpunkten måste nästan ha varit när jag cyklade hem mitt på gatan och det var ljust. Jag tror faktiskt att jag var väldigt lycklig och sjöng på vägen hem. Studentveckan har bara börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback