Önskan om att flytta hemifrån.

Vilken mysig kväll vi hade igår. Promenad runt och över strömmen för att sitta vid vattnet. Få oväntat sällskap och så var vi fyra som gick till Ica, handlade lite gott och satt i kärleksparken och åt.
Idag är det söndag, och jag är förkyld. Jävligt orolig för hur jag ska klara två veckors festande med början på tisdag om jag fortsätter vara såhär krasslig. Men nog ska det gå.

Pappa kom precis in med lite jordgubbar till mig, många av er andra kanske tänker att åhh vad underbart gott men det gör inte jag. Visst är det gott med några men det är en överdrift att lägga upp fem stycken. Det är för mycket för en person som jag, som knappt kan äta en. Dessutom har han knappt lagt dit någon socker till.
Det är vid sådana här tillfällen jag vill flytta hemifrån. Jag vet att det är ekonomiskt omöjligt så som jag ligger till nu men jag skulle nästan kunna tänka mig att börja plugga vad som helst nu direkt efter gymnasiet bara för att få det att gå ihop ekonomiskt. Slippa förklara vart man ska varenda jävla kväll, slippa höra tjat om hur många tjejer som blir våldtagna varenda morgon efter att jag har varit ute sent kvällen innan men mest bara den tanken på att vara egen människa. Egen lägenhet innebär egna regler.

Most played song right now: Clipse - Grindin'

Kommentarer
Postat av: belma

men bra att du uppskattar att du har någon som bryr sig om dig och älskar dig.jag vet att de kan vara lite jobbiga ibland men hellre det än att inte ha någon som bryr sig om en när man är ute sent.som tänker på en och som stödjer en je li tako? nemoj da seresa mala :P

2008-05-25 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback