Ge mig vodka.

Sista veckan som är på riktigt plugg. Men på tisdag sker mösspåtagningen, då jävlar ska vi supa till my best friend Vodka. Jag brukar inte dricka vodka, har väldigt dåligt erfarenheter av det. Men på studentveckan behövs det.
Då är det mycket som behövs, mycket som kommer hända och Arijana kommer förlora sin röst.
Snart är även balen, och min klänning står färdig i garderoben och väntar. Den är så perfekt!
Jag känner att jag inte orkar skriva så mycket just nu, vill mest gå sova ut innan nationella imorgon.

Tänkte att jag laddar upp lite bilder från min valborg helg i Stockholm.
I nästa inlägg kommer bilder från när spanskarna var här.
image240
image239
image241image242image243
image244image245image246image247

This stress is wasting my emotions that I would rather be with you
Don't let them closer to this secret
That I may like you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback