För några dagar sen, nu och följande två veckor.

Den här veckan har jag hunnit med att plugga i massor, jag har äntligen lämnat in min minst 10 sidor långa med datorskrivna sidor projektrapport. Skål för det! Jag lyckades även med att gråta framför hela min klass när jag höll ett festtal till min fars 50-års fest. Men jag snyftade mig igenom hela talet och fick mitt vg. Tack för det.
I veckan har det även varit häng på oleary's pga finalen i Champions League och det lag jag hejjade på som var Chelsea förlorade. Terry missade helt på straffen och jag tyckte synd om honom. De spelade bra, därför var det synd att skitna M.United skulle vinna. Men det var trevligt med lite sällskap i alla fall, roligare med fotboll när det är action och svordomar omkring en. Förutom det hade jag inte myckey fritid i veckan.
Men igår, fredag, så kom syster hem och vi hängde. Jag såg en film som hette Fried Potatoes eller något sådan på hennes dator, skitbra film. Och på lördag morgon var vi och handlade mat och lite allt möjligt. Jag gick in för att ladda för de kommande två veckorna istället. Dessa kommer innehålla så mycket som:

  • Mösspåtagning + sova utanför skolan med klassen (så är planen iaf)
  • Förfest med klasen och karaoke på Wasa på onsdag
  • Balen på fredag och utgång på Palace efteråt
  • Ölbrännbollen med efterfest på Otten
  • Lärarmiddag och senare utgång på Otten
  • Fest, fest fest och slutligen det efterlängtade utspringet!

För detta har jag såklart lagrat i plural av mina favortisaker..

image255



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback