Spontant inlägg.

Mitt norrlandsguld Tres är och hälsar på mig från fredag tills torsdag. Det ger mig liv och kraft.
När jag är med henne är det verkligen min sanna sida som kommer fram och jag är lycklig men vild.
Det är bra, bara så ni vet.

Men jag oroar mig för min lathet, jag är sämst ibland. Jag söker inget jobb. Jag måste börja ta tag i att jag gör klart mina arbeten och får de betygen jag ska ha och förtjänar nu mot slutet. Men min ork är snart slut alltså. Det är mycket.

Oh, på söndag blir det studentkryssning. Det blir nog underbart supigt onyktert sexigt roligt.

Förresten fyndade jag ett par grymt snygga högmidjade jeans idag för 300 spänn. Sånt är jag kung på. Tur att man kan något i alla fall.

Morgondagens plan blir äta ute och en sväng på stan på dagtid.
Men nu ska vi väl till mitt rum och spela lite skitgubb tills halva natten är försvunnen och det blir dags att sova.
Glad påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback