Spanien, bästa resan!

  • Resan började med att jag pratade med, höll om och tog kort med Charlotte Perelli. Ja, det är sant!
  • Hon var riktigt trevlig också måste jag säga. Såklart tyckte jag att hon skulle vinna, vilket hon gör. King!
  • Första intrycket av Spanien var, wow apelsinträd!
  • Åh en palm, titta Emma Palm..
  • Sjunga Spice Girls på stranden i Cádiz.
  • Flört flört och ragg på en ashet spansk vars msn jag fick och en beso.
  • Ramla omkull på baren och ge Josef ett slag i bordet. Shit.
  • Få vara Dj, men suga, byta låt hela tiden och bli utslängd från bakom baren.
  • Bli bjuden på tequila tequila!
  • Supa och bli så rak så man får bäras hem.
  • Vakna upp med blåmärken, som vanligt. Och en alkohol dränkt fin klänning, som var på mig. "Fortfarande?"
  • Depression, minnesluckor och spya dagen efter.
  • Däcka på stranden.
  • Skriva Spolan & Växlarn på en spansk toalett.
  • Bli utklädda till flamenco brudar. Sofia får vara zigenarbrud med så omatchande skor som det bara går.
  • Josef får låtsas leverfläckar i facet. Jag hade tur och slapp dessa.
  • I slutet av kvällen (när jag kommer hem) kommer jag på hur man ska gå i klänningen. Inte så snabbtänkt.
  • Segt luffargående från bar till bar på natten.
  • Bowla och komma på tredje plats, helt okej.
  • Åka roligt rött och gult tåg ute i spanska öknen.
  • Vattenpipa = chambarro, röka röka och smuggla in vin i taterian.
  • Hade fullt glas hela tiden men de fattade inte. Sämsta.
  • Fan vad vi slog med flaskor på alla kanter i toan för att få upp de, kom jag på nu. Tog ju paj väggen typ.
  • Dunderbaraste spanjorskan fick jag. Hade en egen våning och bodde på hotell kändes det som.
  • På morgonen stänger hon av larmet, jag stänger av mitt. Så gör vi cirka tre gånger tills vi går upp och äter.
  • "We want to see the nipple of Carlos!" Han har piercing i bröstvårtan, men Sofia ville ha hela honom.
  • Få hamburgare serverade med ägg, hamburgaren, skinka, tomatskiva, fetaste lökskivan och ost på det.
  • Jag kan alla reggaeton låtar! Alla kolla snett på mig för det.
  • Fyndar massa coola neon kläder och en klänning för 3 Euro. "Tres Euros, seguro!?"
  • Sista kvällen blir blir vi inlåsta på en bar. Cirka 4-5 pers spyr.
  • Shake shake crazy people. Alla hånglar med allt.
  • Kör tre kants kyss med lammköttet. Bääh.
  • Josefs tur att bli rak efter de där sista shotsen som jag misstänkte skulle ta hårt. Hon snurrar i huvudet.
  • Jag bär henne hem och plockar ett palmblad som jag vaknar upp bredvid också. Hm.
  • Min spanjorska säger "Tu eres loca! ".
  • Jag har äntligen lyckats dansa på ett mycket ostadigt barbord.
  • Jag vill inte hem, gråter i floder och Antonio börjar också gråta.
  • Hasta pronto! Vi ses snart..

image170
image182
image171
image172
image189
image173
image174
image175
image176
image177
image186
image178
image179
image187
image180
image188
image181

Ten cuidado.                           Donde esta Antonio? Con el medico!                 Bästa resan!

We want to see the nipple of Carlos.                                         Sofia quiere Carlos.

             Hollad!                                                  Surprise-sex.                             Qué pasa xixo?




Kommentarer
Postat av: n

bästabästa spanien !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback