Shake that ass is on fire.

Papapada! Today I woke up with pain. När mamma kom in i rummet klockan 15 och någonting skulle jag stiga upp och det var då jag såg mina underbara blåmärken på vardera knä. Då mindes jag hur alla puttade mig in till scenen som nådde till under mina knän precis. Detta utstod jag för att min kompis Tami skulle vara modell. Och hon var king så det var värt smärtan. Hon gick självklart vidare också, snygging!

image167

Kvällen var förutom allt det där väldigt lyckad. Vi drog till Martin vid 20.00 där alla de som skulle vara med skulle träffas och lära känna varandra. Hann dricka ett glad vin för att dra till Otten där de skulle träna och jag fick sitta och kolla på till 22.00. då jag drog vidare till Emma. Som för den delen drack alldeles för mycket och inte tog sig ut, fyyyy Renhonan! Men det var ändå kul att festa med henne :)

image168

Hela världen var ute kändes det som, det var ju lönehelg. Och jag lyckades se normal ut på en vimmelbild för en gångs skull. Det var mycket bra jobbat!
Jag fick mig också en väldigt het dans med en icket ska nämnas här person. Det var jag nöjd med.

image169

Så ser mina ben ut. Bara för att det hela verkar ha varit så brutalt måste jag visa upp de.
Lyckad kväll!

Kvällens låt: Shake that ass is on fire - Elephant Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback