Paniiiiikkk!

Sista ansökningsdagen till högskolor och universitet är den 15:e april. Det är fucking snart. Inte för att jag tänker plugga direkt efter gymnasiet men ändå kan det vara kul att se vad man kommer in på för att kanske tänka om en gång till. Det som intresserar mig är alla språkkurser med fina bilder från Spanien i. Jag vill!

Och min Europa Rapport går det inte så värst framåt med heller. Åh herregud, jag är sämst. Men jag har faktiskt inte haft tid. Vi har besök just nu och jag skriver bara en snabbis för att skriva av min stress. Balle.

Jag tror att jag ska festa imorgon, det är viktigare. Visst tänker jag logiskt? Så tänker jag i alla fall.
Men .. jag har faktiskt aldrig varit på leche och det är dags! Känns som en kul dag att festa på.
Det roligaste blir att jag får åka bakis till kryssningen. Vilket är positivt, för då slipper jag dricka så mycket. Bara att fylla på lagret från gårdagen. Även om spriten där sägs vara billig.

Åh, när ska jag mogna och ta tag i mitt liv? Aldrig? Hoppet är ute för mig.
Over'n'out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback