pada..

Mitt iv val, klockrent! Jag har fått feministiskt självförsvar och idag berättade vår nya lärare att vi bara ska ha fysiska prov, wonderful! Jag hatar teori, sitta och plugga. Fyfan för det. Efter det kanske jag t.o.m tar upp min karate igen. Cause you know, I have been training karate in my past. That's niice.

Det här hittade min roliga vän Tres på:

Alla barnen på beachen badade utom Arijana, för hon ville bara sitta och spana.

Alla barnen tyckte om skidor utom arijana, för hon gillade att använda sin röv som skrana!
Hon är king rolig!

Jag har faktiskt haft en underbar dag idag. Köpte nytt örhänge till min piercing, bytte mina kronor mot Euro för som vissa av er kanske vet åker jag till Spanien imorgon med min Josef Stalin. Vi ska ha det underbart. Det blir som ett Danmark, fast utan Fisherman och mer Tequila!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback