Next, tattoo!

Så synd att jag inte har bilden jag vill ha inne på datorn. Men det är två tigrar som jag ska ha på skuldern. De är jätte söta och tittar åt olika håll. Lite svårt att förklara men..ja. Så fort jag har pengarna!
Oj vad pengar ska styra allt. Jag ska ju göra min navel piercing också. Undrar vilket det får bli först. Hm!
Fan, jag vill ju ha tatueringen innan balen. Blir så mycket hottare då. Damn.

Jag måste bara få lägga upp några bilder på denna heting. Så sjukt snygg stil med alla tatueringar. Tror inte riktigt jag kommer gå så långt men det är snyggt som attan.

image183 
image184image185

Idag har jag förresten köpt världens snyggaste bikini. Perfekt för mig. Var med min Tami på stan en sväng och babblade av oss. Och så har jag ätit ägg med ett ton ketchup på ikväll,också. Jag älskar fet mat.
Jag säger bara stackars mig när jag börjar kunna gå upp i vikt för då kommer jag bli fet på fem sekunder.
Tre elaka dagar kvar i skolan sen kommer min Tres.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Belmis

jodå klart jag har saknat att vara hemma o detva därför jag kom hem...så just nu saknar jag det inte så mkt som jag kommer sakna det om några dagar.o du va inte ens med mig så.o när du va det surar du.

2008-03-24 @ 01:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback