Loooooowww.

Low eller lov? Lov har det varit i alla fall. Fyfan vad skönt.
Åh jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet snarare aldrig vad jag ska skriva.
Jag kan skriva att jag är wannabe smart, men än så länge åtminstone allmänbildad. För det är så att jag köper massa böcker på second hand hela tiden. Men har jag läst en enda? Nej. Jag tänkte börja läsa underdog när jag ändå nu måste läsa den i skolan av något konstigt sammanträffande. We'll see!

Och varför tar alla tag i sina liv förutom mig? Folk har jobb. Jag är arbetslös. Jag kommer skrika två år kvar shalallala och sen kommer någon fjortis ropa tillbaka: arbetslös shalllalalla! Vacker studentdag.
Och folk flyttar till andra länder, jobbar och shit. Reser runt och gör vettiga saker. Åh vad jag längtar till den 5:e juni. Då släpps Arijana friiiiii!

Min idealkväll i syfte att rymma från verkligheten skulle vara technomusik så högt som det bara går.

Nu lite bilder från mitt lov.
Vi har käkat ute jag och mitt Norrlands Guld Tres. Vi har lirat biljard. Hon har ätit massor av gurkor. Jag har köpt ett gulligt skärp och högmidjade jeans. That's life. Vi har varit med varandra 24/7. DET har jag saknat mitt folk.

Idag åkte hon och det känns skumt. En tillvaro utan min pruttkorv. Nej, jag och hon ska bli rika.

image190image191
image192


Min låt: Flo-Rida f. T-Pain - Low


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback