Cuidado con el fuego.

Pitbull ft. Don Omar - Fuego
Rubriken är lika med var försiktig med elden. Mucho bien låt.

Idag dog en person. Jag kände honom inte så bra. Men några av mina halvsläktingar var hans barn. Det är komplicerat. Men jag tror inte riktigt vi människor förstår hur nära döden egentligen är. Det var honom alla minst trodde de skulle se dö som 67åring. Men livet försvinne, så ta vara på det alla ni ute.

Sedan har jag sett filmen Hide and Seek ikväll också. Den var läskig, inte fysiskt utan den var riktigt sjuk. En man som blir schizofren när han ser sin fru vara otrogen mot honom, dödar henne och börjar döda även andra. Han försöker få sin egen personlighet att försvinna. Det är min tolkning. Och hans stackars lilla dotter får uppleva allt det. Herregud, och vi blir förvånade över att det finns sjuka människor i denna värld? Fatta vad hon har fått se och uppleva. Det finns fan allt möjligt i vår värld.

Imorgon ska jag tillbaka till feministiskt självförsvar. Weho. Jag ska slåss.
Denna månad alltså, mycket säger jag.
1. Spanien
2.Fyra tuffa dagar med massa inlämningar i plugget
3.Tres coming
4.Släkt kommer
5.Studentkryssningen
Inte nog med att min ekonomi redan rasat så ska jag ha råd med att betala balen senast i slutet av Mars.
Tur att mamma och pappsen erbjöd sig att hjälpa till. Stackare.

Nej dags att sova va, peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback