Studenten Arijanas lyckliga dag.

Ja vad ska man säga egentligen. Nu skriver jag ju i efterhand också, vilket inte ger den riktiga känslan. Fast å andra sidan har jag nu lite erfarenhet av hur det är att vara arbetslös shalallaa på riktigt. Not fun, not fun at all. Jag har även spenderat lite tid på arbetsförmedlingen för att skriva in mig och då träffat på lite lärare. Känns så skumt hela det där. Jag vill bara springa bort från verkligheten och slippa använda hjärnan som jag alltid har gjort förut. Jag har alltid bara hängt med, men nu måste jag ta hand om mig själv. Har även bestämt att jag ska laga mat varje dag nu från och med imorgon. Måste bara informera mamma och pappa om det också, då blir det real stuff. Men på många sätt är det också skönt att vara egen, slippa plugga och allt det där (inte för att jag gjorde det ändå, men ja..). Jag vill stanna här i sommar kanske och sen dra iväg någonstans till hösten. Lär ändå bli mycket Stockholm och mys med syster i sommar medan hon är ledig. Det ska bli skojjs. Nu känner jag för att ta en promenad and clear my mind. Först lägger jag upp bilder också...justja.




 
Fyfan vad vi är brrraaaa!

Kommentarer
Postat av: belma

jag vet hur det där känns.men även du kommer hitta din väg och det du vill göra i framtiden :)

2008-06-11 @ 21:57:13
Postat av: Amra

snygga bilder från studenten, men vad händer i sommar nu? något planerat? själv ska jag ned till Bosnien om två veckor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback