Pizzabagarn.

Först vill jag fråga varför ni som läser min blogg inte säger nåt? Kommentera mera, det är kul med feedback även om ni bara vill säga hej. Eller nåt, inte vet jag.

Hursomhelst så bakade jag pizza för första gången idag, helt själv lyckades jag göra två pizzor! Och ni ska bara veeta hur jävla goda de blev. Jag kände mig riktigt stolt också med tanke på att de smakade nästan exakt som mammas goda. Det var dagens mål. Förutom det sov jag som vanligt när jag inte har något att göra till cirka tre. Har inte fått sova ordentligt på sista tiden, när syster är hemma och väcker mig varje morgon. Så det var skönt!
Mycket tid spenderas på Fotbolls-EM denna sommar, kommer kännas jävligt tomt när det tar slut. Det är min trygghet just nu och min underhållning. Det blir också en anledning att träffas med polarna, lättare att samla ett gäng då. Kommer nog bli nice på onsdag med Ryssland-Sverige, när vi sitter där med våra ryska vänner. Förutom det måste jag gå upp tidigt tre dagar i rad nu. Arbetsförmedlingen onsdag och torsdag men sen blir det roligare på fredag då jag och Tami min ska åka till Stockholm. Det är midsommar, fest och fy vad kul vi ska ha.
Nu ska jag fundera över vettiga saker som jag kan prata med min handläggare om imorgon. Hihi.

Kommentarer
Postat av: barbamorsa

HAHA; EN KOMMENTAR HERE YOU GO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback