oh baby baby it's a wild world!

..but if you want to leave take good care.

Idag fick jag erbjudandet att följa med på en liftning från Danmark ner till Amsterdam eller Portugal, och jag kan säga så mycket som att jag tittade på min ouppackade väska från Stockholm och funderade på att bara dra iväg. Men inte längre än några sekunder. Det är inte det att det inte lockar mig att sova på central stationer, för det gör det i det sällskapet jag skulle ha, men mest det att jag är tjej. Det är självklart mycket lättare för en kille att göra så, inte för att jag vill låta sådant hindra mig men det är bara att inse fakta om man inte vill gå bli våldtagen i Europa. Synd för det. Jag hoppas att du kan berätta på dina fina sätt när vi ses en dag, så jag åtminstone kan drömma om att jag har gjort det. I och för sig vet man aldrig, jag har tid på mig att förverkliga det också..
Men nu tror jag mest att jag denna sommar ska satsa på kanske lite Umeå? Väldigt mycket Stockholm, Marko och Belmis min systeris. Kanske har jag även råd att sticka till Amela i Oslo en sväng. Men mest av allt ska jag ta en sista minuten resa till Grekland eller något annat varmt och havsnära ställe i denna dåliga väderlek.
Imorgon ska jag väl hinna med att vakna, laga mat och kanske gå till infoteket för att fråga om lite saker.


Kommentarer
Postat av: Marko

Du vet väl vad man kan göra i amsterdam, lagligt, i cafén;)

Svara i min bilddagbok

Postat av: Amra

haha ja alltså jag skrattar fortfarande åt det där, helt otroligt att det var Jesus som skickade messet liksom :P tråkigt att du inte kunde åka runt i Europa, fanns det inga killar i sällskapet?

2008-06-26 @ 22:28:28
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Postat av: Aras

Preejaakkaaa slliiikkkaaaaaaaa ...

2008-07-28 @ 01:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback