Fika på fika.

Man kan lära sig mycket genom att fika med sina vänner, för när man har suttit där lite mer än en timme kan man fan börja prata om precis vad som helst. Och man kommer bara längre och längre och hela samtalet bara utvecklas. Fan vad djup jag är! Men jag ville framföra det här.
Anyway så åkte jag och Tamara min vän rulltrappa i stan igår innan vår underbara fika. En ganska snygg och söt kille åkte framför oss kanske två meter, max. Då börjar vi prata om tjejer som har tangabikinis på stranden.
Jag: Shit, jag fattar inte hur de vågar röra sig i de.. det är ju helt löst så man skulle typ gå runt och vara spänd hela tiden. Man kan ju inte slappna av..
Tamara: Nej, och sen.. tänk dig alla killars blickar på röven fan vad de skulle glo.
(Illustrerar en rumpa med händerna och tittar framför sig)
Då vänder sig snyggingen om och tittar lite snett på oss, skrattar och börjar gå i trappan för att så fort som möjligt ta sig därifrån. Haha, jag har inte garvat så mycket på länge!

Idag väcktes jag av ett sms klockan 10 på morgonen, ser ni? TIO! otroligt nog var jag inte så trött, trots att jag hade lagt mig vid tre i natt. Så det räckte för mig att sova en timme till och sedan gå upp för att fika med Josef vid 12. Jag kände mig stolt att jag offrade min sömn för henne. Dessutom satt jag där och var avundsjuk som fan på den jäveln som ska åka till Ryssland imorgon och vara där i en vecka. Varför lämna mig här att ruttna medan du befinner dig i världens andra vackraste stad S:t Petersburg?
Ps..ta med dig en bit av den här fina kyrkan till mig, jag är hungrig.


Kommentarer
Postat av: emilia

wii ska me till ruski :D fast till moskva i september :P

Postat av: josef

självklart pullan! en kyrka och våååååådka. ;)

2008-06-27 @ 23:10:38
Postat av: emilia

haha jag ska dit med mamma, min bror o hans tjej. tjejen e från moskva så vi ska bo hos hennes mamma.. så det e mkt därför vi ska dit, o för att det är kul o besöka ett annat land såklart haha :D



hoppas vi får visum bara :P

2008-06-28 @ 01:46:30
URL: http://emiliano.blogg.se/
Postat av: Amra

haha jag tror alltid att St Petersburg fortfarande heter Stalingrad och säger alltid fel :p får sluta läsa om Stalin nu tror jag :P



haha pa mozda smo malo zaljubljeni, ali neznam kako ce jos biti, imasli ti momka? hvala för alla tips oko Zenice, valjda cu negdje nekoga moci natjreati da ide samnom, krecemo sutra u jutro så jag hoppas det blir bra. Nadam se da tebi bude dobro ljeto i da bude puno zgodni momaka!

2008-06-29 @ 20:38:15
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback