Nattliga explosioner i mitt huvud.

Jag måste ju bara vara sämst när jag faktiskt blir dödligt aktiv på min blogg och sen bara skriver ingenting, sen kom ingenting på min blogg. Anledningen är mest Umeå och alla vänner där, my people. Jag har spenderat den senaste tiden där uppe. Men jag har också försökt att hålla mig borta från datorn och internet för att inte bli så jävla beroende som man redan är. Visst är det skönt att skriva av sig på internet, men det är inte allt. Jag tycker att folk borde vara ute i verkliga livet lite mer än att sitta bakom en datorskärm. Man ska inte få ta givet och få lära sig att vara sig själv bakom datorn och sedan bara komma på att man kanske vill se ansiktet bakom personen man pratar med också, och då menar jag inte på en webcam. Jag menar.. Var har världen tagit vägen när killar/tjejer måste ta med sig alkohol till stranden för att våga ragga? Jag tycker i alla fall att det har gått för långt. Jag skulle nog mer ha enjoyed living in the old times. Ingen teknik.

Tillbaka till hur jag hade det i Umeå, jo, underbart. Som vanligt hade jag mycket att göra och många att träffa, och mestadels har det varit fantastiskt. Med mina vänner där kan jag verkligen vara mig själv rakt igenom och bli så fruktansvärt omtyckt. Jag tycker om er allihopa. Vill även passa på att tacka min vän Tres för alla vår älskade prutt stunder och underbara skratt. Vi kan ha så roligt utan ingenting, vi behöver inget annat än varandra. Så är det nog med alla er norrlänningar där uppe. Fy vad jag skulle vilja ta med er på min väg genom livet, men visst skulle det bli sjukt svårt? Livet suger ibland, men faktiskt bara ibland. För visst är det för de ljusa stunderna vi fortsätter leva igenom allt annat jobbigt.
Nu håller jag nästan på att tappa bort mig, men jag tror att jag vill säga att man inte alltid kanske kan ha det precis som man vill. Men man kan få vara med och bestämma hur man vill ha det, för att göra sitt bästa att skapa en individuell lycka.


Nu ska jag snart somna i Sthlm, men innan ska jag ha en stund mig själv och "take my breath away". Otroligt uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback