En spontan fotomodell? Jag?

Igår fick jag frågan om jag var spontan. En person hade kollat på mina bilder och tyckte att jag såg ut som en spontan person. Jag antar att den hade rätt, väldigt rätt. Jag är nog ganska galen av mig. Ibland får jag för mig att göra saker, och oftast tänker jag nog inte igenom de heller. Det är härligt, prova på!

Idag fick jag frågan av ett gäng på fem ungar om jag var fotomodell, det är nog bara de som frågar sådant rakt ut. Men hela grejen var så jävla rolig. Jag bara går längs en väg och ser en liten unge cirka hundra meter framför mig, som pekar på mig. Jag tittade bakom mig, men nej, det var bara jag där. Sen går jag framåt och ser att de är en hel bunt ungar och inte kunde jag hålla mig för skratt då, för alla stod och råstirrade på mig. Så jag började asgarva. Sen kom frågan.. och kommentaren.. "meeen, du ser ju ut som en fotomodell..."
Jag vet inte om de blev besvikna eller inte, kanske lite. Kanske borde jag söka till top model, vem vet, det skulle kunna vara roligt. Jag byter ju frisyr varannan dag typ och jag älskar att bli tagen kort på. Men mest för att bli av med alla liknelser vid de som redan är topmodels och tips om att jag borde söka. hm.
Nu låter det som att jag är självgod, och det är jag. Som fan. Men vad fan vore det för fel med att vara det..i wouldn't know.



is this love, is this love, is this love that i am feeling?




 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

man ska vara självgod, på ett lagom sätt :D

typ va snygg o låtsas som att man inte vet om det haha ;p

du skulle sagt till ungarna att du är jätte känd i japan eller något haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback