Control.

Att knark kan orsaka epilepsi.
Att man kan göra så många fel val i livet att det leder till självmord.
Att man så lätt kan sluta älska någon så att det går över till ignorans.
Det här är några av sakerna jag har lärt mig ikväll genom att vara på utebio och titta på filmen Control.
Fuck vad den var bra. Men hur man ska fortsätta leva efter det här vet jag inte.

För övrigt ställer jag vattenkranen på mitten. Det är faktiskt sant, det blir tystare när vattnet får rinna på den där grejen mellan de två disk-hålen(?).

Nu ska jag fortsätta digga nåt av den bästa rocken.
Mr. Brightside - the Killers
Kalla mig - Vapnet
Love will tear us apart - Joy Division
She's lost control - Joy Division
Seven nation army - White Stripes
I don't want to fall in love - She wants revenge
I just want you - Ozzy Osbourne
Hurricane - Bob Dylan

Btw gud, allah, buddha tack för det fina vädret! Bra samarbetat..




Kommentarer
Postat av: belma

aha napokon si gledala film. visst var den bra? och fan va du lyssnar på min musik. haha

2008-07-24 @ 20:42:00
Postat av: Simon

Joy Division, minsann? Underbart! Hela Permanent är skitbra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback