Vill ha sommar.

Jag vill ha sommar, nu. Har precis tagit emot resten av bilderna från min kompis. Det är bilder från när jag var i Sarajevo i somras. Det var endast några dagar. Det är helt otroligt hur mycket man kan uppleva på så kort tid, hur kul man kan ha, bara man tar vara på den tiden!
Måste bara berätta när vi var ute en kväll och skulle åka hem. Jag hade röda byxor på mig. Bartendrarna på stället började flörta med oss som fan. Vi flörtade tillbaka, de hällde socker i våra händer utav ingen anledning. Men, när vi skulle åka hem kom jag på den iden att lämna mitt nummer. Det var inte ens mitt, jag har ju inget eget i Bosnien så det fick bli mammas. Så jag skrev numret och hälsningar från de röda byxorna och lämnade lappen i hans hand när jag hälsade hejdå. Gissa vad! När vi kommer hem kommer våra mammor stormandes mot oss och plus deras tjejkompis: "Ni är inte ens hemma och killar ringer redan till oss!" Jag höll på att dö av garv, sen så skulle de förstås höra allt om de också så sömn blev det inte på ett tag..
Vi fjantade oss vart vi än gick.

  • På en tom nedervåning i en pub.
  • På ett natur place ute i ingenstans.
  • Gåendes mitt i stan.
  • Springandes på en vanlig gräsmatta.
  • Framför datorn i Almas rum.

  •      image141

        


     

    All I can think of right now is summertime..


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback