Tidens tempo.

Ja, vad ska man säga. Det var längesen jag skrev, längre än den månaden jag tillbringade i Tyskland. Den månaden var förresten underbar, jag saknar Tyskland, mina kusiner och allt som har med det landet att göra. Saknar t.o.m Marianne und Walter, två riktigt sköna oldies. Mina kusiner saknar mig också tror jag, eftersom de för någon dag sen bara såg tröjor till mig på rea. Då föreslog den yngsta:
"Kan vi inte köpa några och skicka till Arijana på posten?" haha, sötast.
Jag hade det även väldigt roligt på min praktikplats, jag fick träna mycket, träffa sköna människor och allt.
Nyår firades hos gamlingarna med lite rött vin och mat. Det var mysigt som fan, deras hus är underbart. Sen small det med tusen fyrverkerier.
Det underbaraste var ändå att få komma till våra lägenheter, där vi bodde för 10 år sen. Dessutom så gick jag faktiskt och käkade min favvo pizza på mitt favvoställe. Däremot är den inte min favvo längre kan jag säga, åt knappt upp en bit.

Jag kan säga att jag ska tillbaka till Tyskland, jag känner mig fan hemma där. Jag tillbringade ändå min barndom i denna stad. Worth loving.

My trip involved:
Shopping - Tyskt dejtande - Träning - Festande - Döner Kebaper - Family time - Tysk kultur

image147

Ich will zurück..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback