Sunday morning wakeup.

Idag var det såhär trevligt vid middagsbordet. Jag satt med min kära mor och kära far och åt köttfärs med paprika och ris och grejer. Helt plötsligt känner jag hur jag ska nysa, men innan jag hinner tänka tanken på att kanske stänga munnen så flyger allting uuuutttt!
hahaha, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det enda mamma hade att säga förutom skratt var städa upp! sen gick både hon och pappa till vardagsrummet. Roligaste på lääänge..

Annars har dagen varit lugn, väldigt lugn. Vaknade vid tre som vanligt, käkade frukost och strax efter det middag. Sen datorn, datorn och nu ska jag se tv. Först är det One Tree Hill och sedan blir det filmen What a girl wants eller vad den nu hette. Hope it is fun. Sen har jag cirka en och en halv timme på mig att skriva tyska uppsatsen. Vi får se om jag lyckas! Wish me luck..

Dagens låt: Collie Budz - Lonely

Helgens bild:
image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback