Wise is all it's about.

"Här kommer ett visdomsord på vägen.
Du...var rädd om dig Arijana....du vet, det finns bara en av dig och det är du!!!!!
Ha det så grymt bra på din färd genom det vi kallar livet.
Hans"

Så skrev min grundskole lärare Hans Grönlund i ett mail till mig för inte så längesen. Tänk att vissa lärare kan fastna i ens minne sådär. Han är en klok man han och jag kan leva på de här orden ett tag framöver.
Plus för visdomsord och king lärare!
Kommer apropå det sakna vissa lärare nu från gymnasiet också. Läskigt att vissa delar av ens liv tar slut snart.
Och mitt huvud håller på att sprängas av frågor om vad fan jag ska göra sedan.
Så sluta fråga ni där ute, enough of my own!

Ska jag plugga i Göterborg, Stockholm?
Vill jag verkligen bli språklärare och vara i ett klassrum resten av mitt liv?
Borde jag ta ett år ledigt, eller räcker det med ett halvår?
Vilka utbildningar finns att upptäcka?
Jeeee, they fucking never end!

Dagens låt: Faithless - Insomnia

Kommentarer
Postat av: Bemis

sthlm.då är du nära mig ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback