To fell shit.

..and by that I don't mean literally. Jag mår skit idag. I skolan var det helt okej, sen gick jag till stan och kollade min piercing. Fick en liten inflammation som jag måste behandla nu. Känns skönt att jag slipper ta ut den, hade blivit så besviken. My piercing is my new love, så starkt känner jag för den!
Fyndade förresten skitsnygga studentenskor för 49kr, i am so good sometimes.
Sen kom jag hem vid halv 6 och däckade i fåtöljen, gick upp och käkade lite sen däckade jag igen. Då ringer Tres och jag vaknar vid 22.10. Sjukt? I know.. och nu sitter jag här och borde vara utvilad men jag känner bara för att sova igen.
Det blir att ta ledigt imorgon de två lektionerna jag har och sova ut ordentligt. Och papi fortsätter tjata om att det är mitt straff från att jag gick barfota i skorna i fredags. Blabla. Kan ligga något i det, men gjort är gjort.
Min förfest blev i alla fall hur lyckad som helst, så lyckad att vi kunde ha missat bussen och kommit alldeles för sent.
Dock undrar jag vart alla var i fredags? Kändes som att inte många var på Otten i alla fall.
Jag hade hatt på mig och randiga skor, kände mig lite rockstar / Michael Jackson snygg där.

Alltså det är så många ställen jag vill åka till, som jag inte har råd med. Skulle vara skönt om jag äntligen fick börja med mitt körkort så man bara kan sätta sig i bilen åtminstone, kanske dela kostnaden med någon och dra när man vill vart man vill. That's life. But for now, life's a bitch.

    
Här är lite vimmel bilder från förfest och utgång i fredags..       
image157
Back to sleep, nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback