Onsdag

"We made a deal. That if she'd stop whoring i'd stop shooting people.
Maybe we aimed to high."

Det var länge sedan jag såg en riktig action film. Payback hette den här. Den var skönt, lite adrenalin pumping.

image158

Åh jag vet inte vart jag ska vägen med min snuva. Jag vill inte vara såhär förkyld. Så pass förkyld att jag måste be min lärare om att göra hörförståelsen på engelska c provet en annan dag för att jag inte kan koncentrera mig trots att jag sitter max 50 centimeter ifrån högtalaren i klassrummet. This sucks.
Jag dricker te just nu, hüttentraum heter det för er som vill veta. Skitgott te från Tyskland, smugglade med mig lite.
Jag saknar mina små kusiner. De var som små valpar när jag bodde med de. Hoppar på mig när jag kommer hem, sitter bredvid mig i soffan i underläge och bara är allmänt söta. Det saknas!
Jag har i och för sig mamma och pappa, men de är inte lika små och lätthanterliga. Tyvärr. Min kära syster var lättare, bajsunge. Henne ska jag umgås med nu på sportlovet. That i miss too.

Let me think about it...

Kommentarer
Postat av: n

ja det är amy winehouse och ja det är jag som ska med till spainen :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback