My week in Linköping.

Nu har jag, Belma och Marko varit och käkat buffé för 25kr i Linköping. Så fucking worth it. Äta hur mycket kyckling, wook, friterad bläckfisk, potatissallad, taccochips och pizza man vill. If that ain't heaven then tell me what is!
Och snart ska vi se på film ute i korridoren och äta glass och chips. Helger är till för att grisa.

Annars har vi chillat väldigt mycket i veckan. Det jag borde ha gjort mest av har jag såklart gjort minst. Det är saker som att söka jobb och plugga. Jag var i och för sig på en intervju för McDonald's i onsdags. Åkte till Norrköping bara för den intervjun och fick idag reda på att jag ändå inte får jobbet. Fuck it. Det känns omöjligt att få jobb i Sverige, helt seriöst. Skärpning landet. Som det är nu så suger systemet. Alla anställer genom kontakter, familj och jag vet inte vad. Give us a chance?
Men jag har haft ett bra lov i alla fall, sällskapet har varit underbart. Älskar min syster. Gillar Marko och alla andra här i korridoren. Det ska bli ännu trevligare då vi ska festa imorgon. That is going to be fuuun.

Nu till tre tjejer jag diggar fett. Mest för deras klädstil, vad de gör vet jag knappt.
image160
Sarah Jessica Parker. Att ta på sig något som på denna bild bara diggar jag. Många skulle väl säga att ingenting matchar någonting. Men jag säger tvärtom, klockrent! Go girl.

image159
Och den här klänningen vet jag inte ens hur jag ska beskriva hur fin den är. Jag tycker bara att den är grymt jävla fin. Kanske tar lite inspiration ifrån den till min balklänning, We will see.
image163
Konstverk! Något liknande skulle jag vilja göra någon dag. She's king.

image164
Lily Allen. Gympadojjor till en kyckling gul klänning. Wow, bekvämt och fint på samma gång. Med alla smycken till kan det inte bli så mycket bättre. Det här ska jag köra på.

image165
Amy Winehouse. Den här kvinnan har gjort en grymt bra skiva. Men hennes stil gillar jag också. Hon är så manlig på något sätt, samtidigt som hon har allt tjejigt på sig. Oj, vad konstigt det lät. Men hennes tatueringar plus det fina som klänningar och rosetter och allt är hur nice som helst. That's more like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback