Alla som inte dansar..

"alla som inte dansar är våldtäcktsmän...."...
Vart är vår värld påväg? Vilken låt, men fan vad musiken i den är kung. Därför ska jag alldeles strax ladda ner den och bränna ut till min förfest imorgon. Yes, vad jag längtar till imorgon. Mitt vin står och bara väntar på mig.

Vad blogg.se har varit jobbig, typ segt varje gång jag har försökt skriva. Men nu funkar det fint. Och bilddagboken ska vi inte ens prata om, fyfan för den segaste hemsidan någonsin.

I alla fall var min helg i skåne väldigt trevlig. Träffade min Jonna och min Rakel och hade en supermysig filmkväll. Såg filmen Guess Who och garvade sönder oss. Var uppe till sent och skvallrade, sånt som tjejer brukar göra. Dock inte här i Norrköping, har inte varit på en enda tjejkväll här. Så det var två år sen sist, inte bra.
Farmor och farfar är alltid trevliga att träffa. De är kung de också. Besök hos pappas bror, trevligt. Men det bästa var shopping i Helsingborg. Sitter btw med min snygga 80-tals "hoodie" på mig nu, som jag fyndade för 39kr på second hand. Riktigt niiiicee man!

Helgens foton:
image148
image149

Veckan har bestått av:
Projektarbetsplugg
Vattenpipa smokiin'
Fika på wayne's
Fynda ett assnyggt line för 29 spänn
Spring till skolan för att man trodde att man hade sovmorgon till 10 och sedan blev väckt och upptäckte att man trodde fel eller bara inte ville gå upp
Få mina Danmarksbilder framkallade, wehoo
And tonight blir det fika hos Spolarn

åh nu fick jag en Marabou choklad.. mmmmm byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback