Womanizer.

Nu är det lördag men jag tänkte ändå nämna hur jävla kul jag hade det hos min nya vännina Anisa i onsdags. Vi var hos henne, åt massa, tittade på Lud Zbunjen Normalan (en bosnisk komediserie) och bara umgicks. Vi gick inte och oss förrän sex på morgonen. Det känns som att det var riktigt länge sedan jag träffade någon som jag trivs så bra med, det är svårt att hitta sådana människor faktiskt. Visst kan man anpassa sig efter alla andra men sedan håller ju inte många i längden, så är det bara. Så jag citerar oss i detta inlägg genom att säga: "Ser du den här? Den kommer en gång till!"

Och igår var vi flickor ute och shakade på Palace. Jag träffade ett gammalt strul som visade sig vara hur jävla söt som helst och jag fick typ tusen andra ragg också. That is why i call myself a womanizer. Älskar den låten. Vi var även och hälsade på min kära Moa på Otten en sväng. Det var så jävla tomt på Otten igår så det är inte sant, jag hoppas verkligen att de sätter upp åldern till 19 på fredagar nu när de bygger om och att det börjar komma lite mer folk dit. Visst älskar jag Otten lika mycket fortfarande men det är ju inte direkt skitkul att stå själv på ett skitstort dansgolv. Sedan var det några jävla idioter som kastade en ölburk på vårt tak på bilen, störda människor. Men vi hade kul. Jag orkar inte skriva så mycket mer, jag är fan i mig fortfarande bakis typ. Blandade mycket shit igår. Not good at all.
Ikväll ska jag jobba och resten ska ut.

Kommentarer
Postat av: Marko

Fan vad folk kastar saker på eran bil haha:P

Postat av: Moa

Update snart babyyyyyy!

Haha nejdå man ska inte behöva känna press att skriva i sin egen blogg, men jag gillar ju att läsa dina inlägg och nu var det alltför länge sedan ;D

2009-01-05 @ 21:52:09
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Marko

Nej hon var inte kåt, utan det är en talanglös författare som inte kan variera sitt skrivande;)

2009-01-23 @ 12:58:33
URL: http://jokerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback