Min respons.

Shit, jag trodde aldrig att mitt inlägg Otrohet skulle bli så jävla uppmärksammat som det verkar ha blivit. Jag har knappt hunnit märka av det förutom när jag såg typ massa nya meddelanden på min msn idag. Det känns både kul men det är ju tråkigt att de flesta kommentarerna bara är misstolkningar av allt jag skrev. Mitt tips för er som inte känner mig vore väl att kanske läsa lite mer i min blogg förutom just detta inlägg, sedan vet jag och måste kanske påpeka att jag har väldigt dåliga sätt att uttrycka mig på. Jag blir ofta misstolkad, det är nog lite av en fakta. Om det är bra eller dåligt får var och en avgöra. Hursomhelst så måste jag förklara att jag visst tror på kärlek. Men snälla någon, jag är nitton bast? Ska jag redan ha hunnit vara kär? Jag har för fan knappt hunnit med att förlora oskulden och ta studenten. Bara för att jag är lite av ett ego och satsar på mig själv och singellivet så betyder det inte att jag aldrig kommer bli kär eller skaffa barn. Det kommer jag nog göra, för jag tittar ibland på småbarnsfamiljer och försöker sätta in mig själv i bilden. En vacker dag ska jag väl lyckas med även det stora steget. Men det är långt kvar.
Bruden jag använder som exempel i mitt inlägg, jag märkte att du pekade ut dig själv så jag hjälpte till lite genom att ta bort din kommentar med ditt namn där du skrev sluta skriv om mig. Jag vill inte göra dig förbannad. Men kan inte du bara låta mig skriva om vad jag vill, utifrån min uppfattning, åtminstone på min blogg? För jag fick ju inte diskutera det hela med dig. Och jag är inte precis någon skvallerkärring så jag vill berätta för hela världen om dig. Jag pratar bara med de som redan vet. Dessutom, har du inget vettigare att komma med än att jag vore fuckad i huvudet? Felstavat var det också. Så sitter du och skickar dina polare för att kalla mig omogen? Oh boy.
Jag vill inte säga att folk ska göra si och så för jag har träffat och lärt känna för många människor i för många breda areor för att döma någon. Jag drar mina egna slutsatser och säger hur jag skulle ha gjort. Det handlar inte om någon annan förutom just shittypositive = Arijana. Nu kanske ni fick förklaringen på mitt bloggnamn på köpet.

Told you to be the one
And my only
I want to be faithful
But I can't keep my hands out the cookie jar

Kommentarer
Postat av: Belma

att man ska behöva förklara

2008-12-10 @ 01:19:56
Postat av: Josefa din prinsesa

jag säger som Andres Bagge - You go girl. ;)

2008-12-10 @ 08:49:02
Postat av: jokerm.blogg.se

Sta ces kad je narod budala.

Och du, tv-spel och film är mitt kall;)

2008-12-10 @ 13:00:47
Postat av: skaffa ett liv !

snälla lilla vännen vill du veta hur mycket du har skämt ut dig på en skala 1-10 eller . Om jag vore du skulle jag ta och hålla käften istället för och försöka förklara mig hela tiden . Du låter mer och mer horigare för varje gång du skriver nåt . Du börjar först och främst skriva om hur jävla omogen du är och hur mycket du knullar runt vart fan får du oskuld ifrån ? killar är objekt ? DU ska ha först och främst klart för dig att det är DU och inte killarna som är ett objekt för de ligger med dig för du är så jävla skabbig som har haft alla nrkpngs kukar i din håriga stinkande fitta . Vem har sagt att det är du som utnyttjar de ? det är fan de som utnyttjar dig klart du inte kan få ett förhållande när alla vet hur jävla äcklig du är och du skriver det själv i din egen blogg hur jävla pinsam får man vara egentligen ? Du skriver ett inlägg om dig själv om hur jävla omogen och äcklig du är och sen försöker få fram ''otrohet'' på ditt bästa sätt men tjejen du skämmer bara ut dig mer och mer . Fortsätter du trackassera den här tjejen och fortsätter skriva om henne fast hon inte vill . Så anmäler jag dig ! Tro mig du vill inte ha med mig och göra ett tips skaffa dig ett liv och flytta härifrån du kan fan inte visa dig mera nu när alla vet hur jävla billig du är !

2008-12-10 @ 18:44:41
Postat av: Belma

Å herregud vissa människor har ju ingen intelligens alls i hjärnan. Arijana har nog all grund att anmäla dig.

2008-12-10 @ 18:58:31
Postat av: hahaha!!!

istället för att lägga ner din energi på att skriva massa skit Gå och fixa dina gula äckliga snea tänder istället .

2008-12-10 @ 18:59:02
Postat av: hahahahhahahahahahaha

DET SOM ÄR MEST SKÄMMIGT HÄR ÄR ATT DEN HÄR SÅKALLADE ''BELMA'' SOM ÄR HENNES HORIGA SYSTER STÅR PÅ HENNES SIDA ISTÄLLET FÖR OCH UPPFOSTRA HENNE . VET DIN FARSA OM VAD DIN SYSTER GÖR ELLER ? ELLER DU KANSKE ÄR ÄNNU VÄRRE HAHAHAHA VILKEN JÄVLA SKAM NI ÄR

2008-12-10 @ 19:04:06
Postat av: Belma

Mm du kanske tycker det. Men shit va konstigt att ingen som faktiskt känner oss eller någon i hela vårt liv har tyckt så förut. Jag vet inte hur tjejer kan vara så dumma i huvudet mot varandra. Alltid hoppa på varandra, oavsett vad saken gäller. Och då ska vi hoppa på hur vi ser ut. Jo, det är ju lättast så. Men titta på killarna. De bryr sig inte, och när de gör det så stödjert de varandra. Men yeah girlpower. Fortsätt hacka ner på varandra.

2008-12-10 @ 19:11:49
Postat av: Danijela

Jag bryr mig inte ett dugg om vad som är grunden till denna diskussion, det enda jag bryr mig om är de helt sjuka, elaka och diskriminerande kommentarer ni skrivit till Arijana. Jag blir rädd att det finns sådan elakhet hos människor men mest så tycker jag synd om er, ni som skrivit mår seriöst inte bra. att försöka hota arijana på ett sådant omoget sätt och påstå saker som alla andra förutom ni vet är felaktigt gör bara ostabila människor som ni. Men jag hoppas att alla drar en lärdom av det här och det är att vara medveten om att det finns människor runtomkring en som inte är värda att ha nåt att göra med.

2008-12-10 @ 19:50:12
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HERREGUD HERREEEGUUUUUUUD ORKAAA SHEET HAHAHAHAH MADE MY DAY

2008-12-10 @ 19:58:37
Postat av: Soufya

"skaffa ett liv ! "

älskar dig människa <3 hahahaha bästa

Postat av: emilia

shit vad folk överdriver.. lägg ner hela skiten bara, alla verkar så jävla omogna!

2008-12-10 @ 23:36:34
Postat av: Anonym

go arijana! du är smart och snygg och lever som man ska när man är nitton; för din egen skull. sen kan ju alla andra horor som skriver leva för sina farsors, "vänners" & andras skull. fortsätt som du gör för du är skön. tja!

2008-12-11 @ 00:50:31
Postat av: bina

Till "skaffa ett liv" Hon måste ju fan vara den största idioten som finns. Vilken jädra fjolla. Jag säger bara en sak, folk får göra vad de vill och leva sitt liv exakt som de vill. Och att döma av den där kommentaren så tycker jag så jävla synd om henne och hennes föräldrar som har misslyckat med att uppfostra den fula kossan på ett rätt sätt.

Det finns andra alternativ till att yttrycka sina åsikter än att sitta och döma ut folk sådär. Så jävla omoget av alla de töntarna som kommenterar elaka saker. Visst man behöver inte hålla med en person och ens åsikter och måste man verkligen "bry" sig så mycket att man måste kommentera ens inlägg så kan man iaf hålla sig till en normal konversation. Så jävla omoget!



Arijana, skulle inte ens byr mig om sådana människor. Ta inte åt dig. Och speciellt inte av fula kossor som leker tuffa bakom en skärm, som inte ens kan stå för det de säger.

2008-12-11 @ 12:15:13
URL: http://missbiina.blogg.se/
Postat av: Moa

Till: "skaffa ett liv !"

Vad håller du på med? Diskutera gärna det Arijana skrivit i sin blogg. Nu vet jag inte alls grunden till det hela med den tjejen som blivit utsatt för otrohet (fast jag tycker ändå folk överreagerar en aning??) men självklart kan du tycka att hon har fel och bli upprörd, det är ett ämne som det finns många åsikter om.

MEN. Att gå till angrepp om helt onödiga saker (t.ex. om Arijanas fitta som du verkar veta väldigt mycket om) där förstår jag inte riktigt hur du tänker. Ärligt talat

läs din jävla kommentar en gång och tänk efter lite. Tror du att man blir tagen på allvar när man uttrycker sig sådär? Förstår du vilket oerhört omoget och osmart inttryck du ger? Du kan inte komma med några vettiga argument och går istället till personangrepp, det hela är så löjligt att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta eller ge dig en liten klapp på huvudet. Hur gammal är du egentligen lilla gumman?

(förresten så finns det något som heter ip-nummer som kan spåras så är det någon ska bli polisanmäld så är det du, Arijana har inte gjort något hon kan dömas för, vilket däremot du har gjort).

2008-12-11 @ 14:29:57
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: pet

HAHA men arga-anna, vad är det för galen ghettobrud du fått efter dig :D

2008-12-11 @ 15:11:43
Postat av: Tam

moa, sabina och emilia, det gläder mig att det finns vettiga tjejer i den här sjuka världen oxå.



jag ska inte ens kommentera den här skiten, för allt jag kan göra är att garva åt dom där puckade tjejerna som inte har en jävla aning om vem eller vad dom snackar om öööverhuvudtaget, mer energi än så slösar ja inte på såna idioter.



Och till "skaffa ett liv" vill jag bara säga moget att du inte ens vågar stå för det du sagt, skriv ditt namn nästa gång o se om du vågar "hota" personer då.

2008-12-11 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback