Ett lat inlägg.

Yeyyy, det blir en liten sväng till Tyskland i Januari. Ska åka och shoppa en massa saker som ingen här har och för priset av inga pengar alls för det ska bli fett med rea på allting snart. Dessutom ska jag få umgås med mina två småkusiner till blonda rackarhuvuden, de har jag saknat! Förhoppningsvis hinner jag även med att käka alla mina favoritsaker där och träffa lite folk jag mötte sist jag var i Mannheim.
Jag jobbade idag också och det var segt som in åt fan, tiden gick såå långsamt. Hoppas det blir en bättre dag imorgon. Kände mig bara allmänt skyldig att skriva ett inlägg, fast jag vet inte riktigt vad man ska skriva.
Kanske ska nämna att jag åkte en sväng till Linköping i lördags till syster. Vi var på en mysig förfest med julbak och julmusik och det spelades guitar hero. Jag fick Belma (min syster) att sjunga One way or another, våran kanske bästa turkiet låt! Hon är så duktig på att sjunga så, behöver bara våga mer. Alla säger åt henne hur duktig hon är men ja hon är ju som hon är. Sen så ville hon inte att vi skulle öppna varsin vinflaska och då blev det såklart att jag gick över mina gränser och bara fortsatte hälla upp glas åt mig själv utan att märka att det var den andra flaskan jag var på. Jag kände mig väldigt snart väldigt full. Det var en härlig känsla, ända tills vi kom till kön till NH eller MH eller vad det hette och jag började må så satsans illa. Men jag mådde snart bättre när vi kom in efter en halvtimme och vi gick in och hade skitkul. Jag fick ett ragg som jag tappade bort sedan. Minns att han hade långt hår och en röd slips. De andra sa att han var snygg. Sedan åkte vi taxi hem och jag spydde upp halva mitt kroppsinnehåll när vi steg ut från den. Fan vad äckligt det var. Kom hem och däckade efter lite chips, kakor och mackor. Nu ska jag sova innan jag däckar med datorn. Godnatt












Kommentarer
Postat av: Marko

du var ju hos mig också;)

NH heter stället, Nationernas Hus;)

Postat av: josse

heey. ja, :) vi ska till teterbaren på fredag med jobbet. jobbar du någonstans då?

2008-12-16 @ 14:55:34
Postat av: Belma

haha skyll på mig att du blev så full yeye :P

2008-12-16 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback